23:43:15 Xoves 28 de marzo 2024

Problemas co componente de Firma de Sedes.

17/01/14

Cadrando co recente lanzamento da versión 7 actualización 51 de Java, o cliente de firma @firma que se emprega nas Sedes Electrónicas Municipais deixou de funcionar axeitadamente.

Para restablecer o correcto funcionamento do cliente de firma debense realizar unha serie de pasos

1. Desinstale calquera versión anterior de Java que teña instalada no seu equipo.

En Windows XP acceda a "Inicio > Panel de Control > Agregar o quitar programas > Cambiar o quitar programas". En Windows 7 ou superior acceda a "Inicio > Panel de Control > Programas y características".

Entre a lista de programas instalados no seu equipo, localice as entradas encabezadas polo texto "Java" e que teñan unha icona similar a esta:

Icona Java

Unha vez seleccionada a entrada a eliminar, prema "Quitar" en Windows XP ou "Desinstalar o cambiar" en Windows 7 ou superior, e siga as instruccións de desinstalación.

Se seguen existindo máis entradas de Java na lista, siga eliminándoas unha a unha.

2. Instale a última versión de Java.

Diríxase á páxina http://java.com/es/, prema "Descarga gratuita de Java" e siga as indicacións.

3. Permita a execución do compoñente de firma da Sede Electrónica

Peche o seu navegador e acceda a "Inicio > Panel de Control > Java > Seguridad > Editar lista de sitios...".

Prema "Agregar" e teclee no campo correspondente a dirección web da Sede Electrónica, tal e como se amosa neste exemplo:

Lista de excepcións Java

Prema "Aceptar" ata pechar todas as ventás.

Agora o compoñente de firma debería funcionar correctamente.