imagen 15:31:17 Martes 17 de xullo 2018 Actualizar data e hora

Listado de noticias

30/12/15

Posta en marcha do PORTAL DE TRANSPARENCIA do Concello de Coristanco

O Concello de Coristanco, a través da súa sede electrónica, pon en marcha o PORTAL DE TRANSPARENCIA.

21/12/15

Posta en marcha do PORTAL DE TRANSPARENCIA do Concello de Neda

O Concello de Neda, a través da súa sede electrónica, pon en marcha o PORTAL DE TRANSPARENCIA.

14/12/15

Posta en marcha do PORTAL DE TRANSPARENCIA do Concello de Laxe

O Concello de Laxe, a través da súa sede electrónica, pon en marcha o PORTAL DE TRANSPARENCIA.

11/12/15

Posta en marcha do PORTAL DE TRANSPARENCIA do Concello de Boiro

O Concello de Boiro, a través da súa sede electrónica, pon en marcha o PORTAL DE TRANSPARENCIA.

11/12/15

Posta en marcha do PORTAL DE TRANSPARENCIA do Concello de San Sadurniño

O Concello de San Sadurniño, a través da súa sede electrónica, pon en marcha o PORTAL DE TRANSPARENCIA.

Concellos á carreira para cumprir a Lei de Transparencia

O próximo 11 de decembro vence o prazo para que os concellos teñan habilitados os seus portais de transparencia segundo a normativa estatal.

Posta en marcha do PORTAL DE TRANSPARENCIA do Concello de Ordes

O Concello de Ordes, a través da súa sede electrónica, pon en marcha o PORTAL DE TRANSPARENCIA.

Posta en marcha do PORTAL DE TRANSPARENCIA do Concello de Fene

O Concello de Fene, a través da súa sede electrónica, pon en marcha o PORTAL DE TRANSPARENCIA.

4/12/15

Posta en marcha do PORTAL DE TRANSPARENCIA do Concello de Carral

O Concello de Carral, a través da súa sede electrónica, pon en marcha o PORTAL DE TRANSPARENCIA.