imagen 13:26:16 Mércores 23 de xaneiro 2019 Actualizar data e hora

Curso práctico da Plataforma de Contratos do Sector Público (PLACSP) Plan de Formación Agrupado 2018

Celébrase a primeira edición do curso práctico de licitación electrónica dentro do Plan de Formación Agrupado 2018
O curso vai dirixido as persoas responsables de cada entidade local da provincia da Coruña.
O obxectivo deste curso é coñecer o funcionamento da Plataforma de Contratos do Sector Público, dando cumprimento á normativa vixente, en relación á presentación electrónica de ofertas, e a planificación e celebración de sesións de apertura e valoración de ofertas.
Trátase dun curso práctico, os alumnos traballarán directamente na plataforma para facer exemplos de expedientes.

Curso práctico da Plataforma de Contratos do Sector Público (PLACSP)