imagen 13:26:24 Mércores 23 de xaneiro 2019 Actualizar data e hora

O luns, 22 de Octubro, a Mancomunidade de Municipios da Ria Arousa Norte estrenou a súa SEDE ELECTRÓNICA

Este feito supón un antes e un despois na administración local, xa que, ademais de poder obter información de diferentes trámites administrativos e descargar impresos, a partir de agora poderás rexistrar as túas solicitudes directamente desde a túa casa, lugar de traballo, etc., sen ter que ir persoalmente a Mancomunidade. Ademais poderás consultar o estado das túas xestións administrativas, nos casos que sexan posibles. Como requisito, deberás acreditarche mediante o teu DNI electrónico ou o teu CERTIFICADO electrónico.